Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: kontakt@giftstory.pl lub listownie/paczką na adres: JDG Marcin Topolski, ul. Klimontowska 45F/1, 41-200 Sosnowiec 

  3. Zwracany produkt powinien być odesłany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia.

  4. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

  5. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru i oświadczenia o odstąpieniu, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.

Uwaga: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów personalizowanych, przygotowanych według indywidualnych wytycznych Klienta (np. produkty z grawerem, nadrukiem, imieniem lub inną modyfikacją na życzenie).

Reklamacje

  1. Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli towar jest wadliwy, niezgodny z opisem lub umową sprzedaży.

  2. Reklamację można zgłosić mailowo na adres: kontakt@giftstory.pl lub listownie na adres: JDG Marcin Topolski, ul. Klimontowska 45F/1, 41200 Sosnowiec W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

    • imię i nazwisko Klienta,

    • numer zamówienia,

    • opis wady produktu,

    • żądanie Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).

  3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Klient otrzyma informację o sposobie jej realizacji (wymiana produktu, naprawa lub zwrot należności).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl